ویژه

تنها کارگزار با دفتر تهران و استانبول گارانتور بهترین هتلهای سرتاسر ترکیه ارائ ...
مرجع درج آگهی های رایگان تبلیغاتی و استخدامی آژانس های مسافرتی ایران

ورود ثبت نام

ورود

نام کاربری / ایمیل
رمز عبور
ذخیره سازی اطلاعات

فرم عضویت در سایت

لطفا کلیه فیلدها را با دقت پر نمایید
نام
نام کاربری / ایمیل
رمز عبور
تکرار رمز عبور
ایمیل
تکرار ایمیل

سوالات متداول :.

چگونه روی «گشت نیاز» آگهی بگذارم؟

با زدن دکمه دایره‌ای بعلاوه در پایین صفحه برنامه «گشت نیاز» در موبایل خود (یا دکمه قرمز ثبت آگهی در نوار بالای سایت «گشت نیاز») می‌توانید ثبت آگهی در «گشت نیاز» را آغاز نمایید.

  • قدم اول، انتخاب دسته‌بندی:

به منظور جستجوی راحت آگهی‌ها توسط کاربران، آگهی‌ها به 10 دسته کلی به همراه زیردسته‌هایی تقسیم می‌شوند. برای ثبت آگهی خود باید با توجه به موضوع آگهی، دسته‌بندی مناسب را انتخاب نمایید.

  • قدم دوم، اطلاعات آگهی:

 با توجه به دسته‌بندی انتخاب شده لیستی از اطلاعات لازم برای ثبت آگهی مقابل شما قرار می‌گیرد که با پر کردن آن‌ها می‌توانید نسبت به ثبت آگهی خود اقدام نمایید.

 عنوان آگهی، توضیحات آگهی، عکس آگهی، اطلاعات تماس، محدوده آگهی و قیمت برای ثبت آگهی در همه‌ی دسته‌بندی‌ها مورد نیاز هستند.

  • قدم سوم، ثبت تصویر:

 طبق تجربه به دست آمده در «گشت نیاز» آگهی‌هایی که همراه با تصویر منتشر می‌شوند، نسبت به آگهی‌های بدون تصویر، ۳ برابر بازدیدکننده‌ی بیشتری دارند؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم برای بازدهی بیشتر آگهی خود از عکس استفاده نمایید.

  • قدم چهارم، تایید نهایی:

پس از پر کردن تمام اطلاعات دکمه «ثبت» در انتهای فرم را بزنید. اگر برای اولین بار است که آگهی ثبت می‌کنید و یا از حساب کاربری خود خارج شده‌اید، در این مرحله آگهی شما منتظر وارد کردن کد تایید می‌ماند. کد تاییدی برای اطمینان از صحیح بودن شماره موبایل ثبت شده در آگهی برای شما پیامک می‌گردد. کد دریافت شده را در بخش مربوطه وارد نمایید تا آگهی شما وارد فرآیند انتشار گردد. در تمامی مراحل از زمان ثبت آگهی، انتشار یا عدم‌انتشار آگهی ایمیل «پستچی گشت نیاز» برای اطلاع‌رسانی از وضعیت آگهی‌تان به ایمیلی که در هنگام ثبت آگهی درج کرده‌اید ارسال می‌گردد.

راهنمای خرید امن

  • از کسانی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری با آنها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.
  • هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید.
  • اگر فروشنده اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه کرد،‌ دلیل کافی برای اعتماد شما به ایشان نیست؛ ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوء‌استفاده قرار گرفته باشد.
  • در صورت امکان، پس از خرید کالا رسید کتبی معتبر از فروشنده دریافت کنید.

بیشتر احتیاط کنید وقتی…

  • قیمت و شرایط ارائه شده بیش از حد عالی به نظر می‌رسد.
  • فروشنده یا خریداری که بی‌دلیل و به طرزی مشکوک اطلاعات حساب بانکی شما را می‌پرسد.
  • می‌خواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمی‌شناسید، بپردازید. سعی کنید در محلی امن مانند پایگاه‌های پلیس یا شعب بانک‌ها قرار بگذارید.

به خاطر داشته باشید:

  • در خرید پستی، شما پیش از اطمینان از صحت کالا هزینه را پرداخت کرده‌اید که این مورد خالی از ریسک نیست و ما انجام آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم.
  • بهتر است نقدی معامله کنید. چک و سفته ممکن است نقد نشوند.
  • در مورد برخی کالاها بهتر است درخواست فاکتور خرید و احیاناً بسته‌بندی اولیه را از فروشنده داشته باشید.
  • بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوط از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

در صورت ایجاد مزاحمت برای شما، می‌توانید با مراجعه به سایت پلیس فتا،‌ از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید؛ در این موارد مطمئن باشید «گشت نیاز» همکاری‌های لازم را با این مرجع قانونی جهت پیگیری مشکل شما انجام می‌دهد.

چرا آگهی من حذف شده است؟

آگهی‌هایی که در «گشت نیاز» ثبت می‌شوند به چند دلیل ممکن است از  «گشت نیاز» حذف شوند. در این قسمت سعی داریم این دلایل را در مراحل مختلف توضیح دهیم تا با آگاهی کامل از این موارد از حذف آگهی خود جلوگیری نمایید.

حذف آگهی قبل از انتشار در «گشت نیاز»:

پس از ثبت آگهی در «گشت نیاز» و وارد کردن کد تأییدی که برای شماره همراه ثبت شده در آگهی ارسال شده است، آگهی شما وارد مرحله انتشار می‌گردد که این مرحله ممکن است حداکثر تا 8 ساعت بطول انجامد. در صورتی که شما شرایط مربوط به ثبت آگهی را بطور کامل رعایت کرده باشید، آگهی شما در «گشت نیاز» منتشر می‌گردد در غیر اینصورت آگهی شما از لیست آگهی‌های من حذف شده و در «گشت نیاز» منتشر نمی‌شود.

حذف آگهی پس از انتشار در «گشت نیاز»:

آگهی شما پس از منتشر شدن در «گشت نیاز» به دلایل مختلفی ممکن است حذف شود که در این بخش به طور کامل این دلایل را بررسی می‌کنیم:

  • منقضی شدن آگهی

هر آگهی به مدت یک ماه بر روی «گشت نیاز» باقی می‌ماند و پیش از منقضی شدن آن باید نسبت به تمدید آگهی اقدام نمایید.

  • حذف به دلیل گزارش کاربران

در صورتی که آگهی شما توسط تعداد زیادی از کاربران گزارش شود، آگهی شما از روی «گشت نیاز» حذف می‌گردد. 

  • حذف پس از ویرایش آگهی

پس از آنکه آگهی خود را ویرایش کردید، آگهی شما مجددا وارد مرحله انتشار می‌شود و با توجه به تغییرات اعمال شده از جانب شما آگهی ممکن است مجددا توسط دلایلی که در همین صفحه بالاتر در بخش حذف آگهی قبل از انتشاردر «گشت نیاز» توضیح داده شد، حذف گردد.

چگونه از کد هدیه استفاده کنم؟

کد هدیه در واقع جایگزین مبلغی است که شما پرداخت کرده ولی خدمتی از جانب «گشت نیاز» دریافت نکرده‌اید. برای مثال زمانی که شما قبل از انتشار آگهی مبلغی را پرداخت می‌کنید و آگهی شما به هردلیلی منتشر نمی‌شود کد هدیه­‌ای برای شما به آدرس ایمیلی که در آگهی قرار داده‌اید ارسال می‌گردد. در هنگام ثبت و یا ارتقای آگهی پنجره‌ای مانند تصویر زیر برای شما به نمایش درمی‌آید. در این حالت با انتخاب جعبه هدیه‌ای که روبروی هر گزینه می‌باشد می‌توانید کد هدیه خود را وارد نمایید و خدمت مورد نظر خود را پرداخت نمایید.

چگونه آگهی خود را حذف کنم؟

شما می‌توانید آگهی خود را که در صف بررسی می‌باشد و یا بر روی «گشت نیاز» منتشر شده است، در هر زمانی حذف نمایید. برای حذف آگهی خود از قسمت «گشت نیاز من» وارد "آگهی‌های من" شده و سپس آگهی‌ مورد نظر خود را که قصد حذف آن را دارید را انتخاب نمایید، صفحه‌ای مانند صفحه زیر به شما نمایش داده خواهد شددر این قسمت گزینه حذف را انتخاب کرده و پس از انتخاب دلیل خود اقدام به حذف آگهی خود نمایید.

«گشت نیاز» چگونه پرداخت میکنم؟

«گشت نیاز» از طریق 3 پلتفرم وبسایت، برنامه گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترس و استفاده است. نحوه پرداخت بر روی وبسایت و گوشی‌ها با سیستم عامل iOS مشابه می‌باشد ولی پرداخت بر روی گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید متفاوت است و از طریق درگاه‌های بانکی برنامه کافه‌بازار و یا اعتبار کافه‌بازاری شما انجام می‌شود

پرداخت از طریق گوشی‌ با سیستم عامل اندروید

اگر با استفاده از گوشی‌‌ با سیستم عامل اندروید اقدام به ارتقای آگهی خود می‌کنید، توجه داشته باشید که پرداخت شما از طریق درگاه‌های بانکی کافه‌بازار و یا اعتباری که در برنامه ‌کافه‌بازار دارید انجام می‌شود. در موارد اندکی که پس از پرداخت مبلغ خدمت موردنظر به شما ارائه نمی‌شود، این احتمال وجود دارد که پرداخت شما انجام شده ولی به حساب «گشت نیاز» واریز نگردیده است که باید از طریق پشتیبانی کافه‌بازار نسبت به بازپرداخت وجه اقدام نمایید.

در هنگام ارتقا پس از انتخاب گزینه مورد نظر و لمس دکمه پرداخت در صورتی که مبلغ موجود در حساب کافه‌بازاری شما به اندازه کافی نباشد با صفحه زیر روبرو می‌شوید:

در صورتی که گزینه «پرداخت با اعتبار کافه بازار» را انتخاب کنید می‌توانید اعتبار کافه‌بازار خود را افزایش دهید و سپس با استفاده از این اعتبار مبلغ مورد نیاز برای ارتقا را پرداخت نمایید. با انتخاب این گزینه مبالغی که می‌توانید حساب کافه‌بازاری خود را شارژ نمایید به شما نمایش داده می‌شود.

حال در صورتی‌که گزینه پرداخت اینترنتی را انتخاب کنید با توجه به مبلغ قابل پرداخت مستقیما به صفحه بانکی هدایت می‌شود تا پرداخت خود را از درگاه‌های بانکی کافه‌بازار انجام دهید.

همچنین در صورتی‌ که در حساب کاربری خود در کافه‌بازار به اندازه کافی شارژ داشته باشید بعد از انتخاب گزینه پرداخت این مبلغ به صورت خودکار از اعتبار حساب کاربری کافه‌بازاری شما پرداخت می‌گردد ولی قبل از پرداخت پنجره‌ای به شما نمایش داده می‌شود تا رمز حساب کاربری کافه‌بازار خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور حساب کاربری خود را فراموش کرده‌اید، گزینه پایین کادر را بزنید تا رمز عبور جدیدی به صورت پیامک برای شماره همراه شما ارسال شود.

پرداخت را انجام دادم ولی اعمال نشده است

در صورتی‌که برای ثبت آگهی خود مبلغی پرداخت کرده‌اید و خدمت مورد نظر ارائه نشده است با مراجعه به ایمیلی که در آگهی خود درج کرده‌اید می‌توانید علت را جویا شوید. اگر آگهی شما هنوز بر روی «گشت نیاز» منتشر نشده باشد کد هدیه‌ای معادل بسته انتخابی شما به ایمیل‌تان ارسال شده است که برای آشنایی با نحوه استفاده از آن می‌توانید بخش «چگونه از کد هدیه استفاده کنم؟» را مطالعه نمایید. همچنین در مواردی که برای آگهی منتشرشده خود اقدام به ارتقا می‌نمایید نیز در مواردی ممکن است خدمت مورد نظر به شما ارائه نگردد و کد هدیه‌ای نیز برای شما صادر نشده باشد.

در صورتی که نمی‌خواهید از کد هدیه استفاده نمایید و تمایل به بازگشت وجه خود را دارید، می‌توانید از طریق گزینه «ارتباط با پشتیبانی» در پایین صفحه درخواست خود را با ما مطرح نمایید.

اگر کد هدیه‌ای برای شما ارسال نشده است، احتمال دارد مشکل و یا اختلالی از سمت درگاه بانک و یا شبکه شتاب صورت گرفته باشد. با توجه به نحوه پرداخت خود از روش پیشنهادی زیر استفاده نمایید:

پرداخت از طریق وب‌سایت و گوشی آیفون

در صورتی که مبلغ از حساب شما کاسته شده، بانک موظف است طی ۷۲ ساعت نسبت به بازپرداخت وجه اقدام نماید. لذا خواهشمندیم تا آن زمان شکیبا باشید و در صورت باز نگشتنِ وجه کسر شده به حساب شما با بانکی که از درگاه آن پرداخت خود را انجام داده‌اید تماس بگیرید و با اطلاعات تراکنش خود، علت را جویا شوید.

بانک سامان: ۸۴۰۸۰-۰۲۱

توجه داشته باشید که با توجه به مبلغ کسر شده، ممکن است پیامک بازگشت وجه از سوی بانک برای شما ارسال نشود و نیاز به بررسی صورت حساب باشد. در صورت تأییدیه پرداخت از طرف بانک لطفا شماره پیگیری، زمان و مبلغ پرداخت را  برای ما ارسال نمایید تا نسبت به پرداخت شما پیگیری لازم را انجام دهیم. برای این کار می‌توانید یکی از راه‌های تماس تلفنی با پشتیبانی یا ارسال ایمیل را با زدن دکمه «ارتباط با پشتیبانی» انتخاب نمایید.

چگونه از کد هدیه استفاده کنم؟

کد هدیه در واقع جایگزین مبلغی است که شما پرداخت کرده ولی خدمتی از جانب «گشت نیاز» دریافت نکرده‌اید. برای مثال زمانی که شما قبل از انتشار آگهی مبلغی را پرداخت می‌کنید و آگهی شما به هردلیلی منتشر نمی‌شود کد هدیه­‌ای برای شما به آدرس ایمیلی که در آگهی قرار داده‌اید ارسال می‌گردد.

در هنگام ثبت و یا ارتقای آگهی پنجره‌ای مانند تصویر زیر برای شما به نمایش درمی‌آید.

 در این حالت با انتخاب جعبه هدیه‌ای که روبروی هر گزینه می‌باشد می‌توانید کد هدیه خود را وارد نمایید و خدمت مورد نظر خود را پرداخت نمایید.

کد هدیه تنها برای خدمتی که وجه آن پرداخت شده ولی به شما ارائه نشده است قابل استفاده می‌باشد، برای مثال آگهی خود را در هنگام ثبت «فوری» کرده باشید ولی آگهی شما منتشر نشده باشد، ازکد هدیه‌ای که به ایمیل شما ارسال شده است می‌توانید آگهی دیگری را فوری کنید. توجه داشته باشید که هر کد هدیه مختص همان خدمت است؛ در حقیقت کد هدیه نشانگر خدمت مورد نظر شما است و شارژی در آن وجود ندارد و شما می‌توانید از یک کد هدیه فقط برای دریافت خدمات با همان تعرفه استفاده نمایید.

در صورتی که تمایلی به استفاده از کد هدیه ندارید و می‌خواهید مبلغ پرداخت شده به حساب شما بازگردد، لطفا این موضوع را به پشتیبان‌ها اطلاع دهید تا پیگیری‌های لازم را انجام دهیم. برای این کار می‌توانید یکی از راه‌های تماس تلفنی با پشتیبانی یا ارسال ایمیل را با زدن دکمه ارتباط با پشتیبانی انتخاب نمایید.

آگهی ارزانتر با بسته های امتیاز (موبایل)

     

آگهی ارزانتر با بسته های امتیاز

 

                                                                                 

 

 omidtt.jpg

IMG_20230927_141646_542.jpg